Platforma Marketplanet
Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System.
Zgłoszenia można kierować pod numerami infolinii Zamawiający: +48 (22) 257 22 24 Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Zaloguj
Lista postępowań PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista postępowań wyłączonych z PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista Wstępnych konsultacji rynkowych i Badań rynku
Aktualne
Archiwalne
Informacje o wynikach aukcji/licytacji
Lista ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
Informacje o wynikach
Wolna ręka / zapytanie o cenę / negocjacje bez ogłoszenia
Zapytanie ofertowe
Plan postępowań
Baza Wiedzy
Opracowanie dwóch odrębnych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych - II postępowanie.
Numer postępowania
ZAM.271.3.39.2025
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe otwarte
Ogłoszenie
Opis przedmiotu postępowania:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dwóch odrębnych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych pn.:
a) „Zaprojektowanie i wykonanie systemu ostrzegawczego wraz z oświetleniem dedykowanym na przejściu dla pieszych zlokalizowanym na ul. Tysiąclecia pomiędzy SP nr 5, a klatką schodową nr 66 budynku mieszkalnego wielorodzinnego- RD Nowe Miasto”.
b) „Zaprojektowanie i wykonanie systemu ostrzegawczego wraz z oświetleniem dedykowanym na przejściu dla pieszych zlokalizowanym na ul. 26 Marca na wysokości skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego- RD Nowe Miasto”.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku: "opis przedmiotu zamówienia"
2. Oferent powinien złożyć wypełniony formularz ofertowy załączony do postępowania, z uwzględnieniem podziału na:
Łączne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia (a+b+c):
a) wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
b) w razie konieczności wynagrodzenie za jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego:
c) w razie konieczności wynagrodzenie za pełnienie nadzoru autorskiego (ryczałt):
Projektant zgodnie z art. 4 ust 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zobowiązany jest do zapewnienia minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
4. Warunki płatności:
- Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ma prawo do wystawienia faktury, po podpisaniu protokołu odbioru przez obie strony umowy,
- Faktura będzie płatna w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
- Na Fakturze należy zawrzeć dane sprzedającego, nabywcy, oraz odbiorcy.
Dane do faktury:
NABYWCA: Miasto Wodzisław Śląski; ul. Bogumińska 4 ;44-300 Wodzisław Śląski
ODBIORCA: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4, Wodzisław Śląski
5. Warunki Gwarancji: 24 miesiące
6. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena brutto.
7. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę
8. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o wszelkich formalnościach, które należy wypełnić przed podpisaniem umowy oraz o terminie podpisania umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny.
10. Informacja : Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego ustalił wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Treść procedury znajduje się na stronie BIP Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego w zakładce sygnalista- zgłoszenie wewnętrzne.
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Szyfrowanie oferty:
Nie
Data składania ofert/opracowań studialnych:
2025-07-10 08:00
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
2025-07-10 08:10
Publikacja w strefie publicznej:
2025-07-04 11:34
Termin zakończenia postępowania:
2025-07-25 09:13
Dokumenty zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Dane kontaktowe
2025-07-04 11:34
-
Projektowane postanowienia umowy.pdf
2025-07-04 11:34
365 KB
Załącznik graficzny - mapa poglądowa.pdf
2025-07-04 11:34
715 KB
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf
2025-07-04 11:34
148 KB
Formularz ofertowy.odt
2025-07-04 11:34
12 KB
Pobierz
Dokumenty udostępnione
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Informacja z otwarcia ofert
Informacje z otwarcia ofert
-
Informacje o wynikach
Informacje o wynikach
-
Powrót
Klucz tooltipa:
PL:
EN:
Wszystkie
Ulubione
Wyszukiwarka
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Wyszukiwarka kodów
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Akcje
Zapisz wybór
Akcje
jsp.categorypopup.pickfavouritecategory
Akcje
Zapisz wybór
Numer
Nazwa
x
Kalkulator VAT